03 juli, 2012

SMD Abschluss

Kom hem för en stund sedan från stranden. Vi grillade, diskuterade, badade och hade allmänt roligt tillsammans så gott som hela SMD gänget. Min superfina Kleingruppe hade framkallat ett foto av oss alla till mig som avskedspressent sedan fredagens Spätzlesessen och hade diktat jättefint på ett kort åt mig. 


 Detta inramade gäng kommer jag även att sakna..
Damaris, Justina, Rhina, Katharina, Claudia, Marei (och jag)

Annars då, jag har nu färdigt packat, sitter nu här på rummet och funderar på hur man kan samla på sig så mycket saker under en så kort tid...? Tåget går från Greifswald Hauptbahnhof imorgon halv 11 och vi borde vara framme en halv tvåtiden i Berlin. Det betyder att vi har hela dagen och natten på att ta ut oss i Berlin, för att sedan på torsdag morgon halv 10 flyga hem igen. Sedan, om allt går väl borde planet landa tio över tre i Vasa där Johan hoppeligen väntar på mig. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar